miércoles, 5 de diciembre de 2012

ELS FORMULARIS


Pots possar tipo test fent preguntes o buscant respostes clares sobre l’opinió del blog. També pots fer la pregunta i que la resposta sigui per que qui vulgui contesti lliurement. Pots fer servir aquestes respostes per millorar el teu blog, per saber si s’enten l’informació o només per saber que opina la gent pero no teni-ho en comte. Pots fer un formulari directaments des de blogger o amb diferents programas que pots buscar per internet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.